Má vaša kozmetická značka šancu na čínskom trhu?

Zistite, či má vaša kozmetická značka šancu na čínskom trhu, ako vybudovať efektívne obchodnú stratégiu a ako dostať vaše produkty na čínsky trh. 49-stranová správa EU SME CENTER vám poskytne komplexné informácie a pomôže vyhodnotiť, či je vaša kozmetická značka pripravená vstúpiť na čínsky trh, tiež pomôže pochopiť kto sú vaši konkurenti a spotrebitelia, aké budú náklady a aké exportné procesy vás čakajú.

V najbližších štyroch rokoch v Číne výrazne porastie trh s kozmetikou. Čínske ženy okolo dvadsiatky radšej kupujú celé sady výrobkov z jednej značky, zatiaľ čo ženy v 30 až 40 rokoch kupujú menej, ale míňajú viac za výrobky najvyššej kvality a dospievajúce dievčatá sú viac ochotné skúšať nové produkty.

Medzi výzvami, ktorým čelia európske značky zistíme, že sa v posledných niekoľkých rokoch u čínskych spotrebiteľov stali populárne kórejské a čínske domáce značky. Nové pravidlá pre prístup na trh zavedené v roku 2015 požadujú, aby spoločnosti najprv zaregistrovali nové prísady a u dovážaných značiek sú stále potrebné testy na zvieratách.

Avšak, trhové príležitosti sú fenomenálne: spotrebiteľský dopyt po prémiových značkách je silný, internetové komerčné platformy uľahčujú vstup na trh, predaj pánskej kozmetiky a výrobkov pre deti je na vzostupe a došlo k výraznému poklesu dovozných taríf.

Druhá časť správy poskytuje krok za krokom návod, ako dostať svoje produkty cez čínske colné postupy a spustiť ich predaj na trhu.

Celá správa na: http://www.eusmecentre.org.cn/report/cosmetics-market-china-market-overview-entry-strategy-and-exporting-requirements

Zdroj: EU SME CENTRE

Share this: