Ako môže Google pomôcť pri nájdení trhu pre vaše produkty

Categories Export, Podujatia a informácie pre exportérov a importérov, Príležitosti / TendrePosted on

Vyhľadávacia sieť a reklamná sieť spoločnosti Google vám umožňujú osloviť viac než 80 % používateľov internetu na celom svete.

Globálny vyhľadávač trhu (The Global Market Finder) vám môže otvoriť nové trhy pre vašu značku. Tento nástroj vám umožní prekonať jazykové bariéry a lokality, vyhľadať a porovnať vyhľadávania kľúčových slov po celom svete. S dosahom na viac, ako1,9 miliardy zákazníkov a niekoľko desiatok miliónov firiem on-line, zistíte,  kde ľudia hľadajú váš produkt alebo službu.

Nezáleží na tom v akom jazyku komunikujete, či v arabčine, čínštine, španielčine … tento nástroj automaticky preloží kľúčové slová do 56 jazykov a umožňuje kontrolovať mesačný objem vyhľadávania kľúčových slov na určitých miestach. Dokonca si môžete porovnať náklady pre reklamu AdWords pri zacielení na konkrétne kľúčové slová, na každom trhu.

Predpokladajme, že vyrábate nafukovací matrac. Rýchla kontrola odhalí, že mesačné vyhľadávanie pre „inflatable mattress”, je viac ako sedemkrát vyššie vo Francúzsku, než vo Veľkej Británii, ale „airbed“ posunie Nemecko do top pozície. Na druhej strane, “blow-up beds” je registrované, ako hľadaný výraz len vo Veľkej Británii a v Španielsku. Ak sa zameriate na rozvíjajúce sa trhy, výraz “airbed” vám veľmi nepomôže, ale “inflatable mattress” vám ukáže veľký záujem v Brazílii.

Tieto poznatky spolu s kľúčovými slovami a návrhom ponuky vám môžu odhaliť úplne nové trhy, zacieliť svoje marketingové stratégie a získať čo najviac zo svojho reklamného rozpočtu.

Vyhľadávanie si môžete vyskúšať na: https://translate.google.com/globalmarketfinder

Zdroj: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/tools/global-market-finder.html

Share this: