Nová správa z Harvard Business Review (HBR) hovorí, že Irán je naďalej významnou príležitosťou pre medzinárodné spoločnosti. Niektoré zahraničné firmy sa už chopili príležitosti a predbehli svojich konkurentov.
V porovnaní s väčšinou krajín bohatých na ropu na Strednom východe, Irán má diverzifikovanú ekonomiku, jeho odvetvie cestovného ruchu je na hranici rozvoja, a hrozby pre jeho politickú stabilitu sa znižujú.
Krajina je urbanizovaná a početná stredná trieda si udržiava silné preferencie pre produkty vyrábané v zahraničí, aj napriek obmedzeniam v dôsledku sankcií a krehkej ekonomiky.
Riadiaci pracovníci by nemali stratiť perspektívu na obrovské príležitostí v Iráne, ale musia byť pripravení riešiť aj nejaké vážne problémy.
Celú správu si môžete prečítať tu: https://hbr.org/2016/05/what-to-know-about-doing-business-in-iran
Zdroj: HBR